Як з нами зв’язатись
Найважливішою місією NEXENT BANK є забезпечення потреб клієнтів у якісних банківських продуктах та відмінному сервісі. Ось чому ми так зацікавлені у Вашій думці щодо нашої роботи. Якщо Ви маєте зауваження чи побажання відносно обслуговування у NEXENT BANK, будь ласка, скористайтеся наступними формами для звернення громадян:
- Для письмових звернень громадян: АТ "Нексент Банк", вул.Шовковична, буд.42-44, м.Київ, 01024 форма письмового звернення
- Для електронних звернень громадян можна використати форму, яка надсилається на e-mail.
- Для конфіденційного повідомлення про неприйнятну поведінку/порушення в діяльності АТ "НЕКСЕНТ БАНК" можна використати форму.
- Для інформування щодо порушень у сфері фінансового моніторингу можна використати форму, яка надсилається на e-mail.
- Для інформування про комплаєнс-інцидент, необхідно використати форму, яка надсилається на e-mail.
- Витяг."Вимоги до оформлення письмових звернень громадян та термін їх розгляду".
- Закон України "Про звернення громадян"
- В разі необхідності, можна звернутись до офіційного сайту Національного банку України.
- Графік особистого прийому громадян керівництвом
- Інформація щодо організації та проведення особистого прийому громадян
Дякуємо за увагу та чекаємо на Ваші відгуки.